Shedia

EN GR

09/01/2023 Το περιοδικό

Θέση εργασίας στη "σχεδία"

Γραμματειακή υποστήριξη

 

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσειων & e-mails. 
  • Συντονισμός και προγραμματισμός συναντήσεων.
  • Καθήκοντα υποδοχής και φιλοξενίας, καθώς και παροχής βασικών πληροφοριών. 
  • Οργάνωση και θα ταξινόμηση του φυσικού και ηλεκτρονικού αρχείου.
  • Καταχώρηση στοιχείψν και έκδοση παραστατικών μέσω Συστημάτων Ενδοεπιχειρησιακού Σχεδιασμού(ERP) 

Γνώσεις, εμπειρία, απαιτούμενες δεξιότητες:

  • Γνώσεις, εμπειρία, απαιτούμενες δεξιότητες:
  •  Αντίστοιχη προϋπηρεσία σε θέση γραμματειακής υποστήριξης 
  •  Άριστη γνώση MS office (word, outlook, power point) 
  •  Άριστες επικοινωνιακές & οργανωτικές δεξιότητες 
  •  Άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας, σε γραπτή και προφορική επικοινωνία 
  •  Ικανότητα ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλαπλών εργασιών (multitasking) 
  •  Γνώση του PYLON ERP ή αντίστοιχου Συστήματος Ενδοεπιχειρησιακού Σχεδιασμού. 
  •  Επιθυμία για κοινωνική προσφορά και αγάπη για τον άνθρωπο. 
  •  Δυνατότητα άμεσης ανάληψης καθηκόντων. 

Παροχές:

  • Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών 
  • Πενθήμερη 8ωρη απασχόληση Δευτέρα - Παρασκευή (09:00-17:00) 
  • Δυνατότητες ενίσχυσης των προσωπικών σου δεξιοτήτων μέσω της παροχής σεμιναρίων πάνω στη χρήση διαφόρων λογισμικών. 
  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον εργασίας σε έναν Οργανισμό με Κοινωνική χαρακτήρα και αποστολή. 

comments powered byDisqus

Αρχειο

Κατηγοριες